пятница, 23 сентября 2016 г.

Среди всех звезд в мерцании светил, одной звезды я повторяю имя ... 

Каждый из нас хотя бы раз в жизни смотрел на ночное небо. Есть в нем что-то загадочное, далекое, восхищающее. Оно завораживает своей красотой, как и новая работа нашего дизайнера - Кати. Посмотрим, что же она для нас приготовила. 

Скрап телескоп? Легко!!!

Привіт усім любителям чіпборду!
Сьогодні з Вами Катя і чергова порція натхнення від мене.
На цей раз я відступила від свого улюбленого формату - тегу і вирішила зробити щось таке цілком оригінальне, щоб по максимуму надихнути Вас.
Отже на цей раз я надихатиму роботою, яку я полюбила всім серцем, адже у ній я використала усі свої улюблені складові у скрапі: чіпи, штампи, квіти, спреї та пасти.
Скрап-телескоп, який можна використати не тільки для декору та естетичного задоволення, але й інколи можна в нього позазирати та просто насолоджуватись зірками та сузір'ями.
 Я люблю дуже використовувати фонові чіпборди. Колись страшно боялась їх різати, а зараз за допомогою одного фонового можна створити настільки різні роботи за технікою та стилями. Ну і ще й багато робіт вийде, які будуть мати щось одне спільне.

 Далі запрошую подивитись багато детальок.






Використані чіпборди:

Окрім тегів я обожнюю робити різні скрап-об'єкти. А що любите робити Ви?
А я раджу довго не відкладати і ловити натхнення за хвіст, брати в руки чіпборди від Чіпбордіка і творити, творити, творити...
Гарного усім дня та до наступних зістрічей!

2 комментария: