воскресенье, 10 апреля 2016 г.

Альбом "Дитячі мрії" від Люди Дмитрук

Вітаю Вас, наші дорогі читачі! 
Для маленької принцеси Мірри я творила нещодавно ніжний альбом, і в оформленні розворотів мені дуже допоміг чудовий чіп від ChipBordik!
Альбом вийшов дуже весняним, адже хіба можна творити шось інше, бачачи, як прокидається природа і все навколо набуває яскравих барв!
Знизу на розвороті, наприклад, вмостилася зграйка метеликів, які вже прокинулися. А ще тут чудова підвіска "Серце" від ChipBordik.
А от на мереживному розвороты я розкидала чыпборди "Сердечка", щоб маленьку завжди оточувала любов!
А це мій улюблений розворот, про солодкі сни, пухнасті хмарки та щирі дитячі мрії.
Чіпборд від Чипбордік такий біленький, що хмарки виглядають наче справжні! А ще тут розмістились Набір зірочок, підвіска Зірка та красива Падаюча зірка від нашого улюбленого вирбоника. тепер точно усі бажання дитини здійсняться!
Ость така вийшла в мене ніжна робота з прекрасним чіпбордом!
Натхненної Вам весни!

3 комментария:

  1. Чудовий, весняний та веселий альбомчик!!!! Клас!!!!

    ОтветитьУдалить
  2. Очень нежный и по детски милый альбом.Отличный способ сохранить воспоминания на долгие года!

    ОтветитьУдалить