воскресенье, 31 января 2016 г.

Весільна ніжність від Людмили Дмитрук.

Доброго вечора любі друзі! Согодні ми до Вас прийшли  із дуже ніжною роботою від нашої ДК! А саме з весільною карткою від Люди Дмитрук. Подивіться яка чарівна робота створилася на хвилі натхнення, та послухайте що розповідає про свою роботу наша майстриня!
"Я хочу поділитися сьогодні із вами ніжною і романтичною роботою! За два з хвостиком роки мого залюблення в скрапбукінг, я так і не визначилась, які роботи я люблю творити більше: дитячі чи весільні) І ось створилася у мене така листівка з привітанням в день одруження!
Надихнулася я чудовим весільним чіпбордом. Це була моя перша зістріч із ChipBordik і любов трапилася у нас із першого погляду і дотику, адже всі елементи надзвичайно красиві, білосніжні і дуже міцні! 
Першими попросилися в роботу ця пара наречених, яку я покрила золотою пудрою для гарячого ембосінгу. Пудра має в собі дрібненький глітер, тому вся листівка неймовірно сяє!
Також і напис зроблений золотою пудрою, а ще блиску додає перламутровий бісер та дрібнесенькі кришталеві кульки.
Пара розташувалася на красивій рамці, а під нею калька в золоті сердечки, золото не відпускає мене і в цьому сезоні)
А ще в цій листівці багато мережива, легкі шифонові квіти, багато ніжності та океан любові..."

Робота Люди вийла справді надзвичайною! Якшо Ви хочете подарувати коханому милу листівку в такому стилі, з використанням нашого чіпборду, можете перейти за посиланнями в магазин та вибрати в категоріях все що сподобається, та все що торкне Ваші душі!
Команда Чипбордік бажає Вам гарного творчого вечора на нескінченного натхнення!

4 комментария:

  1. Как нежно и романтично) Чипборд красиво смотрится, покрытый золотом)

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. И я влюбилась в золото после этой работы!

      Удалить
  2. Волшебно) Люда, поздравляю с новой командой!

    ОтветитьУдалить