пятница, 9 сентября 2016 г.

Зустрічаємо першу роботу у нашому небосхилі нової зірочки - Катерини. Вона приготувала для нас дещо дуже цікаве :)

Чоловічий тег

Привіт дорогі читачі та гості блогу.
Сьогодні з Вами Катя Крупка  і це мій перший пост-натхнення в якості дизайнера блогу Chipbordik.
Хто вже був в гостях у моєму блозі знає, що я дуже люблю теги. І власне на перше своє натхнення я вирішила зробити тег.. Такий собі чоловічо-брутальний тег з використанням текстурної пасти, спреїв та чіпбордів, які як на мене просто створенні, щоб бути у цій роботі.
 Рамочку-чіпборд я вирішила розрізати на дві частини та злегка затонувала його чорнилом.

 А надпис я гарнесенько заембосила чорною пудрою. Великий плюс чіпбордів від Chipbordik, що пудра рівномірно лягає та плавиться гарно по всій площині.


Використала наступні чіпборди:
Надпис - Wish Book, використала лише слово Wish

А чи любите Ви робити теги так, як люблю робити їх я? 
Надіюсь, що моє натхнення Вас надихнуло на створення шедевру.
Гарного дня та творчого настрою усім.
До скорих зустрічей!

Комментариев нет:

Отправить комментарий